Jednostka prowadząca sprawę
Wydział Spraw Obywatelskich
Urząd Miasta Stalowej Woli
ul. Wolności 7
37-450 Stalowa Wola
Ta usługa wymaga rejestracji
Ta usługa nie wspiera urządzeń mobilnych
Opis ogólny
Tę sprawę można załatwić elektronicznie
Usługa umożliwia Ci wysłanie wniosku o wydanie zaświadczenia o ilości osób zameldowanych w lokalu lub budynku.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 16.11.2006 r. o opłacie skarbowej
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
- Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności
Wymagane dokumenty
- Dowód osobisty, a w przypadku jego braku – inny dokument tożsamości ze zdjęciem (skan);
- Wniosek o wydanie zaświadczenia o ilości osób zameldowanych w lokalu lub budynku;
- Dowód uiszczenia opłaty skarbowej;
- Tytuł prawny do lokalu – w oryginale, do wglądu lub jego odwzorowanie elektroniczne;
Ta usługa wymaga podpisu elektronicznego za pomocą klucza weryfikowanego certyfikatem kwalifikowanym lub profilu zaufanego.
Sposób dostarczenia dokumentów
Tradycyjnie lub elektronicznie.
Termin realizacji
bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w przeciągu 7 dni od dnia złożenia wniosku i wymaganych dokumentów
Miejsce załatwienia
Wydział Spraw Obywatelskich
Urząd Miasta Stalowej Woli
ul. Wolności 7
37-450 Stalowa Wola
pok. nr 18
Opłaty
Opłatę zapłać w chwili składania wniosku. Pamiętaj, że opłata 17 zł dotyczy wydania jednego egzemplarza zaświadczenia.
Nie zapłacisz opłaty skarbowej, jeśli potrzebujesz zaświadczenia w sprawach:
- alimentacyjnych
- opieki
- kurateli i przysposobienia
- ubezpieczenia społecznego
Telefon kontaktowy
15 643 34 40
E-mail
ewidencja@stalowawola.pl
Osoba kontaktowa
Agata Ostrowska
Tryb odwoławczy
W przypadku wydania przez Urząd postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia, masz prawo odwołać się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego. Zażalenie musisz dostarczyć do Prezydenta Miasta, to on prześle dokumenty do SKO. Pamiętaj! Masz na to 7 dni od dnia odebrania postanowienia.
Usługi powiązane
Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe
Sprawę można załatwić od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 - 15:30.
Klauzula informacyjna od administratora danych osobowych
-
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Stalowej Woli.
-
Dane osobowe zbierane są w celu realizacja usługi..
-
Dane nie będą udostępniane podmiotom innym niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
-
Podanie danych jest
obowiązkowe co wynika z przepisów prawa, o których mowa w części karty informacyjnej dotyczącej Podstaw prawnych .
-
Masz prawo dostępu do treści zbieranych danych osobowych oraz ich poprawienia, uzupełniania, uaktualniania, sprostowania oraz stwierdzenia, że dane są niekompletne, nieaktualne lub nieprawdziwe.