Ta usługa nie wspiera urządzeń mobilnych
Opis ogólny
Usługa umożliwia uzyskanie decyzji dotyczącej wymeldowania bądź anulowania wymeldowania.
Wymagane dokumenty
Osoba ubiegająca się o wymeldowanie osoby nie przebywającej w miejscu stałego zameldowania lub ubiegająca się o anulowanie zameldowania powinna:
- złożyć podanie ze szczegółowym wyjaśnieniem czasu i okoliczności opuszczenia mieszkania lub wskazania bezprawności dokonanego zameldowania (wymeldowania)
- przedłożyć do wgłądu dokument potwierdzajacy tytuł prawny do lokalu z którego ma nastąpić wymeldowanie np. akt notarialny, przydział lokalu,
- uiścić opłate w wysokości 10 zł, za prowadzenie postępowania administracyjnego - Bank PKO BP Oddział w Stalowej Woli 06 1020 4913 0000 9202 0117 4630
Sposób dostarczenia dokumentów
Elektronicznie, listownie lub osobiście.
Miejsce załatwienia
Urząd Miasta
Wydział Spraw Obywatelskich
37-450 Stalowa Wola ul. Wolności 7
I piętro, pokój nr 29
Opłaty
Postępowania administracyjne w sprawie wymeldowania prowadzone z urzędu nie podlegają opłacie.
Tryb odwoławczy
Od decyzji służy stronom prawo złożenia odwołania do Wojewody Podkarpackiego w Rzeszowie za pośrednictwem Prezydenta Miasta Stalowwj Woli w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Odwołanie składa się w Wydziale Spraw Obywatelskich. Odwołanie nie podlega opłacie skarbowej.
RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (GDPR- General Data Protection Regulation–tekst opublikowany w Dzienniku UE) zwanym dalej RODO informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Stalowej Woli z siedzibą w 37-450 Stalowa Wola, ul. Wolności 7.
- Dane inspektora ochrony danych są dostępne na stronie internetowej bip.stalowawola.pl w zakładce Urząd Miasta, DANE TELEADRESOWE URZĘDU, e-mail iod@stalowawola.pl telefon +48 15 6433571
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa.
- Podstawą przetwarzania danych osobowych są obowiązujące przepisy prawa:
- Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
- Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą przeszkoleni i upoważnieni pracownicy do przetwarzania tych danych w zakresie wynikającym z zakresu swoich obowiązków. (outsourcer-w przypadku powierzenia)
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza Unię Europejską.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa oraz zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 ze zm.).
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania.
- Przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 pkt.1.c RODO.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Nie podanie danych osobowych skutkować będzie odmową wszczęcia postępowania administracyjnego.
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.