Oddawanie nieruchomości w trwały zarząd

← Usługi
Ta usługa nie wspiera urządzeń mobilnych

Opis ogólny

Usługa umożliwia złożenie wniosku o ustanowienie trwałego zarządu.

Podstawa prawna

  1. Art. 18, art. 43 do art. 50 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz. U. z 2020 poz. 65 ze zm.).
  2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2020 poz. 256 j. t.).

Wymagane dokumenty

  1. Wniosek o oddanie nieruchomości w trwały zarząd bądź wygaśnięcie trwałego zarządu.
  2. Kopia mapy zasadniczej.
  3. Wypis z ewidencji gruntów i budynków.
  4. Do wniosku o wygaśnięcie trwałego zarządu winna być dołączona zgoda organu nadzorującego jednostkę.
  5. Czas na jaki trwały zarząd ma być ustalony.
  6. Cel na jaki nieruchomość ma zostać oddana w trwały zarząd.
Ta usługa wymaga podpisu elektronicznego za pomocą klucza weryfikowanego certyfikatem kwalifikowanym lub profilu zaufanego.

Sposób dostarczenia dokumentów

Elektronicznie, listownie lub osobiście.

Termin realizacji

Termin: 2 miesiące, w przypadku konieczności podziału nieruchomości termin może ulec przesunięciu.

Miejsce załatwienia

Urząd Miasta Stalowa Wola

Wydział Mienia Gminnego i Gospodarki Lokalami

37-450 Stalowa Wola

ul. Wolności 9

II- piętro, pokój nr 32

Opłaty

Nie podlega opłacie.

Telefon kontaktowy

156433455

E-mail

gdruzynska@stalowawola.pl

Osoba kontaktowa

Grażyna Drużyńska

Tryb odwoławczy

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu ul. św. Barbary 12 za pośrednictwem Prezydenta Miasta Stalowej Woli w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (GDPR- General Data Protection Regulation–tekst opublikowany w Dzienniku UE) zwanym dalej RODO informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Stalowej Woli z siedzibą w 37-450 Stalowa wola, ul. Wolności 7.
  2. Wszystkie pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez Gminę Stalowa Wola, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, proszę kierować do Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Miasta Stalowej Woli za pomocą adresu iod@stalowawola.pl lub numeru telefonu +48 15 64 33 571.
  3. Administrator danych osobowych – Prezydent Miasta Stalowej Woli - przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.
  4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Gminie Stalowa Wola wynikających z przepisów prawa: ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz. U. z 2020 poz. 65 ze zm.), Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2020 poz. 256 j. t.).
  5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą przeszkoleni i upoważnieni pracownicy do przetwarzania tych danych w zakresie wynikającym z zakresu swoich obowiązków.
  6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza Unię Europejską.
  7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa oraz
  8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania.
  9. Przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) i e) RODO.
  10. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.
  11. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązany do ich podania, konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości rozpatrzenia wniosku.
  12. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.