Usługa umożliwia wydanie zezwolenia na wyprzedaż posiadanych, zinwentaryzowanych zaposów napojów alkoholowych.
art. 18 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz.U. z 2019 r. poz. 2277 ze zm.)
Wymagane wnioski
Wymagane załączniki
Osobiście lub przez ustanowionego pełnomocnika.
Urząd Miasta Wydział Spraw Obywatelskich 37-450 Stalowa Wola ul. Wolności 9, pok. 18
Wysokość opłat za wydanie zezwoleń na wyprzedaż posiadanych, zinwentaryzowanych zapasów napojów alkoholowych:
Opłaty należy dokonać na konto Urzędu Miasta w Banku PKO BP nr rachunku: 06 1020 4913 0000 9202 0117 4630 ( rachunek ważny od dnia 01.04.2013 r.).
Odwołanie od decyzji Prezydenta Miasta wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie (wnioskodawcy) do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu za pośrednictwem Prezydenta Miasta Stalowa Wola.
Przedsiębiorca, który otrzymał zezwolenie na wyprzedaż posiadanych, zinwentaryzowanych zapasów napojów alkoholowych, może wystąpić z wnioskiem o wydanie nowego zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy od dnia upływu terminu ważności zezwolenia
Zezwolenie może być wydane na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od dnia wygaśnięcia zezwolenia.